Legepladser, cykler og cykelservice fra BOS

Cykelservice

Vi har mere end 20 års erfaring med reparation af institutionskøretøjer og servicerer i dag mere end 3000 institutioner over hele landet.
Vi kan tilbyde serviceaftaler til alle institutionskøretøjer, ladcykler &
el-ladcykler.
Sådan fungerer en serviceaftale

Sådan fungerer en serviceaftale med BOS A/S.

Institutionslederen tager kontakt til os, eller vores konsulent tager kontakt til den pågældende institution, børnehave, vuggestue eller SFO.

Serviceaftalen forelægges og gennemgås altid med den ansvarlige leder og evt. spørgsmål besvares således at lederen i institutionen er fuldt fortrolig med, hvad aftalen indeholder.

Når lederen finder, aftalen fordelagtig for institutionen, underskrives den af begge parter.

Konsulenten vil efterfølgende gennemgå de aftalte køretøjer, som ønskes at blive serviceret, dette gøres på følgende måde:

Konsulenten nummererer alle køretøjerne med en sprit tusch på et synligt sted, og skriver dem op på en overskuelig liste, hvor der samtidig noteres hvilke ting, der skal repareres og hvilken pris, der tages for den enkelte reparation. Dette gør, at begge parter får en let og overskuelig oversigt over vognparken, både totalt set og for hvert enkelt køretøj.

Kriterierne for hvilke reparationer, der skal laves på hvert enkelt køretøj, er først og fremmest det sikkerhedsmæssige dernæst det driftsmæssige.

Når alle køretøjerne er gennemgået, henvender konsulenten sig til den ansvarlige leder for at gennemgå listen. Dette kan foregå på kontoret eller ude i cykelskuret, hvilket er op til den enkelte leder.

På listen over køretøjerne vil konsulenten have lagt alle priserne på reparationerne sammen, samt tillagt serviceaftalens servicegebyr og miljøafgiften, således at lederen har det fulde overblik over den totale udgift.

Når listen gennemgås, er det muligt at lederen ønsker nogle reparationer slettet af økonomiske årsager eller at lederen og konsulenten finder det urentabelt at reparere et køretøj i forhold til dets alder, anvendelighed eller nypris på et andet køretøj, da slettes denne reparation fra listen.

På denne måde vil man ikke komme ud for utilsigtede store reparationer på et enkelt køretøj.

Når lederen er tilfreds med listen, skrives denne under med stempel, underskrift og EAN nr. oplyses.

Lederen vil herefter tage kopi af den endelige liste og serviceaftalen til eget brug.

Det kan forekomme, at konsulenten anbefaler køretøjer fjernet fra legepladsen, indtil de er lavet i sikkerhedsmæssig forsvarlig stand.

Efterfølgende vil konsulenten give værkstedet en kopi af listen, som derefter kan pakke de reservedele der skal anvendes til reparationerne.

Inden for højst 4 uger, vil montøren komme til institutionen medbringende reservedele og værktøj, således at reparationen kan foregå i institutionen. Dette gør at børnene får mulighed for at se deres eget legetøj blive repareret og stille spørgsmål til montøren omkring hans arbejde, værktøj og køretøjerne. Denne seance er ofte sjov og givende for begge parter. Institutionen skal på denne måde ikke undvære køretøjerne i en længere periode for at få foretaget reparationerne.

Sikkerheden er også her i højsædet. Montøren vil, evt. i samarbejde med en ansat, finde en fordelagtig plads, hvor reparationerne vil kunne foregå uden farer for person eller ting, og børnene vil altid være i sikker afstand til reparatør og dennes værktøj.

Forlades arbejdsstedet for toiletbesøg eller andet, slukkes der for strømmen til el-værktøj og en ansat i børnehaven holder vagt så længe montøren ikke er til stede.

Montøren udfører arbejdet ifølge den udleverede liste over køretøjerne. Skulle der være opstået behov for yderligere reparationer fra konsulentens besøg og til montørens ankomst, vil den pågældende reparation altid blive forelagt lederen inden den udføres.

Det kan i enkelte tilfælde forekomme, at montøren er nødsaget til at tage et køretøj med hjem på værkstedet for at få denne repareret, dette ændre ikke på prisen eller reparationens karakter, en aftale er en aftale.

Når det enkelte køretøj er repareret, klæbes et ca. 5 cm rundt klistermærke med firma navn og årstal på køretøjet, så man kan se, at det er repareret og sikkerhedsmæssig i orden.

Efter endt reparation af alle køretøjer, vil der blive ryddet op, således at der ikke efterlades affald på arbejdsstedet eller i institutionen.

Inden montøren forlader institutionen vil han melde sig til lederen eller anden ansat for at sige, at han er færdig med opgaven og udlevere et dateret servicediplom med institutionens navn og montørens underskrift. Dette kan hænges op, således at forældrene til børnene kan se, at sikkerheden på køretøjerne er i orden. Det skal siges, at ulykker ikke kan undgås, men skaderne kan minimeres, hvis sikkerheden tages alvorligt.

Efterfølgende vil der blive fremsendt regning på det aftalte beløb på normal vis.

Efter 1 år vil konsulenten igen melde sin ankomst i institutionen for at gennemgå køretøjerne, og fremgangsmåden vil her være den samme som året før.

Skulle der mellem servicebesøgene være behov for reparationer, ringer institutionen til Bos A/S og fortæller, hvilket køretøjs nr., det drejer sig om og hvad køretøjet fejler, og en montør vil komme ud og foretage reparationen.

Læs mere
Hvorfor have en serviceaftale med Bos A/S?
Du får sikkerhed for at jeres køretøjer er sikkerhedsmæssigt i orden.
Hvorfor have en serviceaftale med Bos A/S?
Køretøjerne får en længere levetid og det er dermed billigere for institutionen.
Hvorfor have en serviceaftale Bos A/S?
Du slipper for selv at udføre reparationerne og skaffe de forskellige reservedele.
Hvorfor have en serviceaftale Bos A/S?
Du giver børnene mulighed for, at de ser deres egne køretøjer blive repareret.

Service udkald

Når I har en serviceaftale med Bos A/S har du ret til udkald på til dine køretøjer. Dvs. at hvis et køretøj går i stykker mellem de årlige servicebesøg, behøver I ikke vente til næste besøg med at få køretøjer repareret. I kontakter Bos A/S og vi sender en montør ud så snart det er muligt.

I kan bestille et serviceudkald ved at udfylde felterne herunder, tryk derefter på “send”.
Vi vil kontakte jer, så I ved hvornår vi kommer.

Det kan være, at vi kontakter Dem for at få uddybet skaden eller manglen på Deres køretøj, da det er skønnest for begge parter, at vi får de rigtige reservedele med, og så vi kan få lavet køretøjet så hurtigt som muligt.

Du kan kontakte Bos A/S ved at udfylde kontaktformularen

Du er også altid velkommen til at ringe til os på +45 73 64 63 20

Ofte stillet spørgsmål

Her har vi samlet lidt spørgsmål, som vi tit hører fra vores kunder.

Hvordan får jeg en serviceaftale?
Hvis Jeres institution ønsker at høre mere om vores serviceaftale, og finde ud af om det er noget for Jer, så kontakter I Bos A/S. Vi får en af vores dygtige konsulenter til at kontakte Jer. Han fortæller om serviceaftalen, hvordan den fungerer og hvordan I kommer i gang. Hvis det er noget for Jer, så aftaler I et besøg af vores konsulent, hvor han vil gennemgå alle Jeres køretøjer.

Kan jeg også få lavet vores elcykler?
Ja, Bos A/S kan også tilbyde Jer serviceaftale på alle Jeres elcykler. Der har vi nogle forskellige typer af aftaler, som vores konsulenter kan vejlede Jer indenfor.

Hvor tit bliver køretøjerne lavet?
Køretøjerne bliver lavet én gang om året, men hvis der er et køretøj der går i stykker imellem de årlige besøg, har I ret til et udkald. Dvs. vi kommer ud og laver køretøjet så snart det er muligt. Det samme gælder for serviceaftaler på elcykler.

Hvem kan få en serviceaftale?
Vi kan tegne serviceaftaler med alle de institutioner, dagplejere og skoler der har brug for det. Vi laver aftaler med mange kommuner, som gælder for alle kommunens offentlige institutioner og skoler. Så tjek gerne med Jeres kommune, om vi allerede har lavet en overordnet aftale.

Cykelservice

Få holdt vognparken vedlige med en serviceaftale. På den måde sikrer I, at børnene altid har sikre køretøjer at køre på.

Elcykler

Bos A/S forhandler elcykler af højeste kvalitet. Vi går aldrig på kompromis med børnenes sikkerhed.

Institutionskøretøjer

Bos A/S designer og producerer vores egne institutionskøretøjer.
Tilmeld nyhedsbrev